Saturday, August 09, 2008

Nieuwe foto's op flickr


Bonjour,

Vandaag zijn er wat nieuwe foto's op de fotosite flickr geplaatst. In het menu rechts zie onder 'links' een link staan waarmee je op de foto's kunt komen. Je kunt ook direct hier klikken:


Op de fotopagina waar je dan op terecht komt staan de nieuwste foto's aan het einde. Ze zijn niet zo heel spannend. Ik zal proberen binnenkort wat interessantere foto's te maken :-)

Hier een voorbeeld: een testopzet van onze nieuwe keuken. We hebben de ikea keuken al in ons bezit en hebben hier de tafels/werkbanken (met plastic er nog omheen) alvast even neergezet om te kijken wat de beste opzet is. Da's best moeilijk want ons huis is nergens recht en op veel plekken nogal smal. Het zal wel zoiets als hierboven worden. Daar waar het bord met gele letters staat komt de kachel en helemaal achteraan bij het raam komt de eettafel.


4 comments:

Anonymous said...

Dit is een testje om te kijken of het commentaar veld werkt. Ik kies als 'identity' gewoon 'Anonymous'. Groetjes Mijke

Anonymous said...

Nog een testje, maar dan kies ik name/URL en vul ik alleen mijn naam in.

Anonymous said...

Leuk, al jullie berichten! Heb alles even bijgelezen en heb dus ook al weer antwoorden op vragen die ik in de mail stelde...zal de volgende x eerst de website lezen en dan mailen!!hahaha!! Top dat jullie het zo naar jullie zin hebben, succes met al het slopen en weer mooi maken! Veel groetjes!

Anonymous said...

even gepuzzeld. pop-ups toegestaan, misschien krijg ik nu de visual vertification wèl in beeld. Niet te hard werken, hoor! Geniet van de zomer, hier is het al herfst
Renée